inne lördag

Efter nästan 1 och 1/2 år utan mens är den åter tillbaka.  Skönt att veta att kroppen fungerar men jag har verkligen förträngt varför jag hatade de så mycket.  Här ligger man svullen men värk och ett enormt sug efter gottgott. 

Vilken fantastisk dag alltså först sov min tjej i 12 timmar och vaknade närmare halv 7 imorse och grabben sov till 6. När klocka var halv 2 slocknade både och gick inte att få liv i dom. Då sover inte min stora tjej på dagarna längre. De sov närmare 2 och 1/2 timme medan jag avnjöt soa i liggande position i soffan. Shit vad mycket ny energi man får av att bara få ligga i lugnan ro och bara göra något för sig själv som tvn eller äta varm mat. Och Natta dom var ändå inget problem, hon bad själv om välling likadant med han. Somnade smärtfritt på 5 minuter.  Så idag tackar vi för detta och hoppas jag inte får äta upp dig med en enormt tidig morgon. 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR